Riešės odontologijos klinika Riešės odontologijos klinika

Burnos chirurgija, dantų šalinimas

Burnos chirurgija – plati odontologijos sritis, apimanti ne tik dantų, bet ir liežuvio, burnos gleivinės, seilių liaukų, žandikaulių, sinusų patologijų ar navikų diagnostiką ir chirurginį gydymą. Vis dėlto viena dažniausių burnos chirurgijos procedūrų – dantų šalinimas.

Ar Jums tai pažįstama?

– Negrįžtamai pažeistas dantis
– Pažengusios periodonto ligos
– Pūliniai aplink danties šaknį
– Danties arba jo šaknies lūžis
– Patologinis danties dygimas
– Netaisyklingai išdygę arba nuolat gendantys protiniai dantys
– Susiformavęs, bet neišdygęs (retinuotas) dantis

Burnos chirurgija, dantų šalinimas

Jeigu patiriate bent vieną iš šių simptomų, laikas sunerimti – savaime jie tikrai nepraeis, o dėl delsimo kilusios komplikacijos gali pakenkti bendrai Jūsų sveikatai!

Sprendimo būdas

Susidūrus su negrįžtamais dantų pažeidimais, kentėti negalima. Vienintelis kelias sveikimo link – profesionaliai atliekama danties šalinimo procedūra.

Taip pat Riešės klinikoje atliekamos ir šios chirurginės procedūros:

Kaulo augmentacija (priauginimas) – naudojamas siekiant atstatyti trūkstamą kaulo kiekį. Atliekamas panaudojant dalį kaulo iš donorinės vietos arba dirbtinus kaulo pakaitalus

Sinuso dugno pakėlimas – procedūra, reikalinga ruošiantis dantų implantacijai. Jos metu pastorinama sinuso (gleivine išklotos ertmės viršutiniame žandikaulyje, kurios susisiekia su nosimi) apatinė sienelė.

Hemisekcija – vienos šaknies arba jos dalies šalinimas. Taikoma daugiašakniams krūminiams dantims, kai viena šaknis turi nepagydomą infekcijos židinį, yra skilusi ar kitaip negrįžtamai pažeista.

Odontogeninių žandikaulių cistų šalinimas – siekiama pašalinti visą cistos kapsulę arba jos dalį, pašalinti pakitusį, pažeistą kaulą ir išsaugoti dantis.

Žandikaulių kaulinių išaugų (egzostozių) šalinimas – procedūros metu atliekamas išsaugos pašalinamos, nulyginamos ir žandikaulio sričiai suteikiamas tolygumas.

Šaknies viršūnės rezekcija – procedūros metu iš dantų šaknų viršūnių pašalinami infekcijos židiniai. Šio gydymo metu atveriamas ir išvalomas lėtinis infekcijos židinys, o tuomet nupjaunama ir užplombuojama šaknies viršūnė, taip išsaugant danties gyvybingumą.

Chirurginis klinikinio danties vainikėlio prailginimas – procedūros metu apnuoginama šaknis ir pakeičiama kaulo apimtis apie ją. Operacijos metu siekiama pakeisti dantenų kontūrą, kad danties vainikėlis apgaubtų kuo daugiau sveikų likusių danties kietųjų audinių ir suteikti dantenoms natūralią formą.

Danties šalinimo eiga

Tai – visai neskausminga procedūra, kuri praeis daug greičiau, nei galvojate. Danties šalinimas dažniausiai trunka vos pusvalandį!

Burnos chirurgas įvertina danties būklę ir priima sprendimą dėl šalinimo.

Kad procedūros metu nieko nejaustumėte, taikomas nuskausminimas.

Suveikus nuskausminimui, greitai ir tiksliai pašalinamas pažeistas dantis.

Prireikus, po šalinimo žaizda susiuvama, paskiriami medikamentai skausmui malšinti.

Kokios pasekmės laukia vengiant chirurginio gydymo?

Chirurginės odontologinės procedūros nėra estetinio pobūdžio. Jos – būtinos, todėl atidėliojant ar vengiant jas atlikti, burnos ir dantų sveikata smarkiai nukenčia.

Skausmas gali tapti nepakeliamu ir trukdyti valgant, miego metu, dirbant.

Infekcija persimeta į kitus dantis ar burnos audinius. Atsiranda nauji uždegimo židiniai.

Patekę į kraujo sistemą, infekcijos sukėlėjai paplinta visą organizmą, tame tarpe – ir širdį.

Atmintinė

Pridedame atmintinę, kuri padės pasirūpinti savo sveikata po chirurginės procedūros.

Porą valandų po procedūros nevalgykite

Praėjus vaistų poveikiui, porą dienų venkite karštų gėrimų ir maisto. Kramtykite su sveikąja puse ir rinkitės minkštą maistą. Minėtu laikotarpiu nerūkykite, negerkite alkoholinių gėrimų.

Po procedūros atsiradęs patinimas ir maudimas – normalu

Šie pojūčiai turėtų išnykti praėjus 24 val. po procedūros. Jeigu skausmas – intensyvus, jį numalšins gydytojo paskirti medikamentai.

Pirmąją dieną po procedūros, valydami dantis būkite ypač atsargūs

kad papildomai netraumuotumėte rovimo vietos.

Mūsų tikslas - pasiūlyti klinikos pacientams aukščiausią paslaugų kokybę!

Kviečiame registruotis vizitui, pateikiant reikalingus duomenis, ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.

1. Pasirinkite paslaugą ir vizito tikslą

2. Kontaktinė informacija apie jus

Ar esate šiuo metu Riešės odontologijos klinikos pacientas?